Twoi sprzymierzeńcy w walce z tłuszczem

Twoim sprzymierzeńcem w walce o szczupłą sylwetkę nie są głodówki i jednoskładnikowe diety, tylko zdrowe jedzenie!!! Siemię lniane, natka pietruszki, olej kokosowy i mnóstwo, mnóstwo innych. Specjalnie dla Ciebie stworzyłam listę produktów, które pomogą Ci schudnąć, a co najważniejsze uporać się z tłuszczem!!
co-pomaga-usunac-tluszcz-z-brzucha

Natka pietruszki

Z niedoborem żelaza zmaga się bardzo wiele kobiet… A jeżeli należysz do grupy, która nie lubi czerwonego mięsa, to można powiedzieć, że jesteś w grupie podwyższonego ryzyka! Rozwiązaniem tego problemu może być natka pietruszki! Natka pietruszki zawiera bardzo dużo żelaza, ale nie tylko! Natka pietruszki, to prawdziwa bomba witaminowa! Zawiera witaminę C, beta karoten, witaminę E, kwas foliowy, magnez, wapń, potas fosfor, cynk, miedź i mangan!

Siemię lniane

  Siemię lniane to sprzymierzeniec odchudzania. Nasiona lnu zawierają bardzo dużo oleju, a także związki śluzowe, białkowe oraz kwas askorbinowy, enzymy, sole mineralne – cynk, magnez, żelazo. Olej, który uzyskujemy z nasion lnu, zawiera kwasy tłuszczowe omega-6, fitosterole i witaminę E. Siemię lniane działa powlekająco, zmiękczająco i osłaniająco na śluzówkę jelit. Zmniejsza uczucie głodu, powodując poczucie sytości, przeciwdziała wzdęciom, poprawia perystaltykę jelit, jest dobrym źródłem lecytyny, która pomaga wzmocnić koncentrację i usprawnia pamięć, ma właściwości grzybobójcze i antyutleniające.

Serek ricotta

Ten włoski specjał, produkowany jest ze serwatki- która pozostaje z produkcji serów podpuszczkowych. Serek ricotta zawiera wysoko przyswajalne białko i na prawdę sporą dawkę wapnia. Obfituje także w inne składniki mineralne takie jak jod, sód, fosfor i witaminy- kwas pantotenowy, witaminy B1, B2, B6, B12 oraz biotynę.

Kasza jaglana


Kasza jaglana to dobry sposób na odchudzanie i zdrowy detoks. Sto gram kaszy jaglanej to około 350 kalorii i mnóstwo najbardziej wartościowych składników, normalizujących najważniejsze procesy w każdej komórce ciała, usuwających przy tym z organizmu odpady przemiany materii. Kasza jaglana zawiera: wapń, magnez, żelazo, potas i wielu innych składników, jak witaminy – B, A, K, C, E, wysokowartościowe białka, niezbędne w poprawnym funkcjonowaniu organizmu. Rosną liczby dzieci chorych na nadciśnienie, gdyż w ich diecie dominuje śmieciowe jedzenie, bogate jedynie w niezdrowe utwardzone tłuszcze. To nie znaczy, że sobie i najmłodszym musimy odmawiać frytek, czy loda, ale o to, żeby tego typu potrawy ograniczyć do minimum a z czasem do zera, wprowadzając przede wszystkim do diety zdrowe dania z udziałem nieprzetworzonej, wolnej od konserwantów żywności.

Olej kokosowy

Olej kokosowy jest idealny dla osób walczących z nadwagą. Badania wykazały, że kobiety które stosowały olej kokosowy na odchudzanie szybciej pozbyły się kilogramów z części brzusznej niż pozostałe kobiety. Spożywanie oleju kokosowego sprawia, że tkanka tłuszczowa się nie odkłada. Mimo tego, że jest to tłuszcz! I nie wzrasta poziom cholesterolu. Tłuszcz z oleju kokosowego organizm zamienia na energie. A nie odkłada w postaci tkanki tłuszczowej.

Szpinak

Szpinak jest bardzo dobrym źródłem białka więc to już jest pierwszy powód, dla którego powinien znajdować się w diecie osób aktywnych. Szpinak dostarcza organizmowi azotanów które poprawiają pracę mitochondriów dzięki czemu nasze mięśnie są w stanie dłużej, ciężej i wydajniej pracować.